Smea Merhabalar Perşembe günü öğlen doğum yaptım fakat kanamam çok az ilk günler yoğun gelmesi gerekmez mi normal mi sizlerin kanaması nasıldı kendimce sıkıntı yaptım
minigiminannesi03 Smea o değişkenlik gösterebilir bazen bünyede bünyeye ben dogum yapmıştım iki gün yoğun oldu sonra azaldı