Sedakyaaa Kızlar son 19 gün 🤭🤭 benimle aynı zamanlarda olanlar var mı aramızda hazırlıklar nasıl gidiyor ben çok heyecanlı ve paniğim nasıl olacak hiç bilmiyorum sizler nasılsınız? 😊😊
MvzEbru Sedakyaaa benimde takvime göre son 17 doktor kontrolüne göre son 12 gün ve dün geceden beri ağrım var heyecanla bekleyişteyim sağlıkla gelsin bebişler🥰
Sedakyaaa MvzEbru ay hadi inşallah 🤭🤭 benim hiç ağrım olmadı daha beklemeseydim acaba geç mi gelir nedendir
Sedakyaaa Harin benimki normal sürüyor da çatı muayenesine girmedim pazartesi bakacak bakalım umarım normal doğum için uygundur her şey