Selam kızlarr 🙋🏻♀️ Bebeğim Aralık’ta doğacak hastane çıkışı konusunda kararsız kalıyorum. 10lu setlerin içeriği çok güzel ama 2 tane kısa kollu var mesela onlar gereksiz mi olur? 10lu alan var mı aranızda kullanıp kullanmadığınızı paylaşır mısınız? Birde kaç tane 5li alınmalı kış bebeği olduğunu da düşünürsek? 🤔