Yassmiinn 17+5 im gece baya yoğun şiddetli şekilde safra kustum hala biraz bulantım var birazda baş ağrım bebeğe bi zararı olur mu acaba doktora gidemedim çok halsizim
Tezgel Yassmiinn bende hamileyken heo safra kusuyordum canim bir sikinti olmadi cok sukur birsey olmaz icini rahat tut