Mervekipk tgbadlgzr kilodan dolayı rahat haraket edemiyorum başka sıkıntım yok çok şükür 26 haftalık olduk sizin nasıl gidiyor
Melodimm tgbadlgzr 24 hafta olurmu😂Bebek haraketleri duzenli değil gibi.Bir gün çok bir gün az.Sizdedemi böyle?
Skarakas tgbadlgzr karnim buyudukce sezaryenden kay akli agrilarim oluyor gun sonunda karnima elleyemiyorum bile. Ama oglusumu hissetmek paha bicilemez her sey yolunda cok sukur. Sizde nasil durumlar??
1s1e1d1a_ tgbadlgzr 25+3 ten selamlar benim karnımın alt tarafı çok acıyor özellikle akşamları sanki birşey batırıyorlar karnıma onun dışında bel ağrısı mide yanması geceleri çok fazla hareketli olduğu için uyuyamama bu şekilde gidiyor bakalım 22 sine randevum var sağlıkla kucagimiza alalım insAllah🤲🤍
tgbadlgzr Melodimm olur olur 😂 benim de düzenli değil bazen bir kere vuruyor o kadar normal sanırım herkes normal diyor
Mervekipk Petrichorers napcaz kilo işini Dr bana zayıflamam gerektiğini söyledi siz ne kadar kilo aldınız
tgbadlgzr -Seher- bel ağrısı bende de başladı :) bir de haraketlerini idrarımızı yaptığımız yerde hissediyorum 😂 sanki eli ayağı orada gibi