Gkcem9561 Benim tercihim özelden yana, tabi güzel bir devlet hastanesi ve güzel bir doktorsa belki devlette düşünülür tercihe göre. Ama devlette eşin yanına girememesi, ultrason fotoğrafı vermemeleri, kalp sesi dinlememeleri, bir de doğum anında hangi doktor nöbetçiyse ona denk gelmek çift kişilik odalar falan beni itiyor devletten 😂 Her devlet böyle midir bilmiyorum, bizim devlet böyle malesef