Sevval0909 Kizlar dun adacayi hurma aldim 37 haftadayim adacayi icme zehirlenirsin cok zararli felan dediler icen var mi zarari var mi icmedim kaldi oyle napmaliyim
Mineklc Sevval0909 ben 2 haftadır günde 2 büyük bardakla içiyorum henüz işe yaramadı 39+2 doğurmadım :) zararlı değil sadece doğumu tetiklediği için erken haftalarda kullanmayı önermiyorlar
mamyfat93 Sevval0909 ay yok ne zehirlenmesi 🙈 son haftalar öneriliyor 2-3 fincan. Allaha şükür zehirlenmedm 😉