Hanımlar yardımcı olurmusunuz
Sağ kasığıma ağrı giriyor böyle hareket edince yürüyünce oturup kalkınca ama orda katılık var yani doktora gittm idrar kan yaptı bısey yoo benekte iyi dedi ama sebebi bilinmiyor yasayan varmı 2 hafta iyiydem 1 hafta böyle oluyorum korkuyorum erken doğum olur diye