MorKelebek54
Ay ne yap et mayısın son haftalarına kalma🤣🤣 İkizler de boşver tanıma ben ikizlerim ve kararsızlıkta bir dünya markasıyım😂 Ayrıca çenem çok düşük,dediğim dedik bir insanım.Resmen çift karakterliyim ağlarken gülerim, gülerken ağlarım🤷🏻♀️ daha çok varda aklıma gelen bunlar iyi huy olarak da neşeliyimdir herkes ne kadar hayat dolu olduğumu söyler🤞 ama içimde fırtınalar kopar kimse bilmez😂😂