Psikiyatri ye gidip düşük doz bi antidepresan başlanabilir en azından bir dönem bana öyle yapmıştı. 6 ay kullandım geçti resmen. Bazen psikolojimiz çökebilir o dönemlerde kaygı bozukluğu atak yapabilir. Gidin bi doktora kendinize yapacağınız en büyük iyilik olacak emin olun.