happyhappy123 Kızlar sorum şu sizce emzirme sütyeni almalı mıyım yoksa normal sütyen de olur mu gerekli mi yani
KuzeyinAnnesi10 happyhappy123 normal Sudyenle rahat edemedim malesef gebelik Sudyen kullanıyorum şuan 23 de olmama rağmen kilodu falan aldım atleti almadım ama e bebekten 3 4 tane aldım cokr rahatım iyi ki almışım diyorum
funnymummy happyhappy123 bence gayet kullanışlı ben çok memnunum normal sütyenle aynı rahatlık olmuyor malesef
Pinar61 happyhappy123 Valla emzirme sütyeni diyosun sanırım ben 2 tane almıştım yetmedi bitane daha aldım çünkü sık kıyafet yıkayan biriyim
vanilyali99 Bence gerekli ya çünkü her seferinde kiyafetimizi cikarmamiz gerekiyor kış gelicek bide boğazlı bisey giysek misaforlikte orda burda nasıl emzirebilirz bence çok lazım ben 1tane aldim 1tane daha alabilirm
Slnrcn happyhappy123 bence tamamen gereksiz. Ben hiç almadım yumuşak sutyen kullanmanız yeterli zaten istediğiniz gibi kıvrılıyor.
happyhappy123 Teşekkürler tavsiyeleriniz için çoğu kişi gerekli görmüş trendyoldan sipariş verdim 1 adet bakalım inşallah olur begenirsem 1 tane daha alıcam