Umut_aras iyi çok şükür.
Allahım sağlık sıhhat versin.
Benimde ellerimde kaşıntım var. Folik asitten şüpheleniyorum. Yan etkilerinde kaşıntılı kabarık yazıyor. Eğer bu varsa alerjiniz vardır yazmışlar 3 gün kullanmamayı düşünüyorum bakalım kaşıntı ondan mı. Perşembe günü de başka doktora gidicem.
Bakalım ne diyecek ne bitecek