nb- B_eyaz ay evet ya herkes benzer isimler koyuyo ne isim bukup koycam merak ediyorum sevmiyorum öyle çok yaygın isimleri. Asel lina liya mira mina defne eylül arven aden vs her yerde bunlar
Minikperi balkizim_06 sizin çevrenizde yok ama Türkiyede her 2 çocuktan biri Asel 😅 benim de çevremde yoktu. Çocuk kreşe başladı 15 kişilik sınıfta 7 tane Asel var. Berbat bir durum çocuklar için.
Serap-asel balkizim_06 bende asel koydum sülalemde yok sadece bır tane komşunun kızı var aslında çevremde asel ismi olsada umurumda deıl ben sevdıkten snra gerısı boş 😀
aytencelik Yıllardır kız çocuğum olursa Eylül ismi hayalimdi ama ben hamile olana kadar herkes Eylül oldu 🤣 o yüzden Eylülden biraz uzaklaştım Nisan çok hoşuma gidiyor şu sıra gerçi daha bizim cinsiyetimiz belli değil de kız olursa 🙈
Umut_aras aytencelik benimda doğumum nisana geliyor Nisan mj koysam acaba ama bı anlamı yok Kuran-i Kerim’de geçmiyor biraz o kısmı muallak
Deletedmom_105 Umut_aras ismin aykırı kötü bi anlamı yoksa koyulabilir . Kuran da geçmesi şart değil hocalarda böyle diyor . Kızımın adı Eylül Bi daha kızım olursa Nisan koyarım 😄
Eslemim34 3838PRD38 Simra Liya Ada Eslem Elisa Esila Lina Eflin Meva Mina Ece Aysima Lara Melek Doğa Duru Defne Şeyma Zümre Hazal Aylin Almila Almira Şura Cemre Rana Hafsa Ecrin