Gamze_2121 bu konuda bilgim yok ama bende ikiz gebeyim hiç bir testi yaptırmayı düşünmüyorum eğer mudahele edilecek bir durumda varsa USG de belli oluyor ama taramalar testlerde çıkanlar hem kesin sonuç değil hemde müdahale edilmicek şeyler (aldırmak hariç)
İlk oğlum da da hiç bir test yaptırmadım
Perinatoloji de bana teklif edildi tam hatırlamıyorum neler oldugunu ama iki test idi sanırım isimlerini hatırlamıyorum, olumsuz birşey karşısında ne yapabilirsiniz diye sordum oda aldırmaktan başka bişey yapamayız erken teşhis koyup erken aldırmak için yapılır dedi açık açık
Bende o yüzden imzalari atıp yaptırmadım
İnşaAllah ikizlerimde de yaptırmayacagim