Busra221 Kızlar 2-3 gündür her wcde peçeteye lekelenme şeklinde kanama geliyo. Her geldiğinde cok kötü oluyorum. Progestan fitil ve iğne kullanıyorum genede kesilmedi plasentadan kaynaklı olabilir dendi kesin teşhis yok.. benım gibi bu durumu yaşayan varmı
Dogan-ca29 Busra221 bende aynı haftalarda aynı şeyi yaşadım hissettiklerini biliyorum ☹️ ben progestan iğne ve hap olarak kullandım. Günde kullanım miktarını artıra bilir doktorun mutlaka danış… benimde plasenta aşagıdaydı normal de 12. Haftadan sonra yukarı çekmesi gerekiyordu çekmedi o yüzden dedi doktor
Dogan-ca29 Busra221 birde sakın fazla ayakta durma mümkünse yardıma anneni çağır en azından 15 gün falan sadece WC için kalk ayağa inşallah Bir an önce iyilesirsin 🤲🏻🤲🏻
Busra221 Dogan-ca29 gercekten cok kötüyüm her o lekeyi görünce ağlayasım geliyo 😭 benımde plasenta aşağıda olabilir dendi. Peki siz kaç haftalıksınız suan yukarı cıktı mı🥹
Busra221 Dogan-ca29 öyleymiş gerceken doktor istirahat dedi 3 bucuk yaşında kızım var kreşe gidiyor. Hergün onu getir götür malesef dinlenmeye vaktim kalmıyor. Cok şükür bugün yarın ananesinde
Dogan-ca29 Busra221 benim çok zor geçti ben 12. Haftadan beri oturuyorum… başta işte plasenta meselesi daha sonrada erken doğum meselesi yüzünden… kaçıncı haftada yukarı çekti hatırlamıyorum ama şu an 34. Haftadayız şimdide karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Uzun süre progestan kullandığım için olabilirmiş Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Dogan-ca29 Busra221 iki hafta dinlenin en aşağı mutlaka ancak o zaman plasenta yukarı çekiyor normalde
Busra221 Dogan-ca29 yukarı cıkmasına sevindim inşallah benımde öyle olur. Cok geçmiş olsun banada doktorum 1 hafta kullan demişti siz kaç hafta kullandınız
Busra221 Dogan-ca29 oo baya kullanmışsınız anladım cok teşekkür ederim inşallah sağsalim kucağımıza alırız bebişlerimizi🥹