Dogan-ca29
Merhaba bende el ve ayak kasintti şikayetiyle doktoruma gittim 1 Ay önce safra kesemde tas ve çamur çıktı kkasintilarim kabarcikli olduğu için kan testi yaptı alt ast bilirumin değerlerinde yüksek çıktı son haftadır her hafta gidip lan verip degerlerime bakılıyor kasintilarim safra kesesi ve bu enzimlerin için günde 2 defa olmak üzere ilaç başladı. Yedimlerime 3 haftadır dikkat ediyorum protein ağırlıklı ve kesinlikle katı yag sıvı yağ kullanmıyorum her yemeğimi cigden pişiriyor kavurmuyorum. Ama o kadar dikkat etmeme rağmen bu hafta 90 olan değerlerim 200 e çıktı. Kullandığım ilaç günde 3e.cikardi gastroentoloji doktoru. Doktorum eğer düşmezse yatis verecek doktor yediklerimi diyetisyen.esliginde takip edeceğini söyledi ve ilaç dozu 3×2 ye çıkaracağını söyledi 34 haftalık gebeyim. En fazla erken doğuma sebep olacak bu durum ya da Allah korusun bebegimn bu değerlerden dolayı stres yapıp kakasını yapmasını sebep olabilir dedi.doktorum. hareketlerine dikkat et en ufak sorunda hastaneye gel dedi. Bende de süreç böyle. Yazdiklarimdan tedirgin olmayin herkkesin degerleri farkli insallah sizinki benim bahsettigim kadsr yuksek degildir.