Bende diş eti enfeksiyonu için 1000lik antibiyotik kullandım diş enfeksiyonunun bile tedavi edilmediği takdirde bebeğe olan zararı antibiyotik kullanmanın verdiği zarardan çok daha fazlaymış bu yüzden tedavinizi aksatmayın çok şükür enfeksiyonum geçti ve bebeğim sağlıklı