Nehirmilamom göbek kaldıysa yine eski halini alır.
Ama kullanmakta yine de fayda var. Hatta benim dikişlerime bile iyi geliyordu. Yani sıkı sıkı tutuyordu. Sezeryan göbeği biraz salık oluyor ya acısı azalsın diye yürüdükçe yine de acıyordu. Ama korseli yürüyünce sanki iyileşmişim gibi yürüyordum.
O yüzden kullanın. Edebildiği kadar eder.