Tgbnrbltt Sezeryan olucak doğumum depend almayacağım ilk doğumum da aldım sezeryan yerime pek iyi gelmedi. Lohusa pedi kullananlar vardır elbet günde kaç tane gidiyor kaç paket almalıyım kararsız kaldım
KuzeyinAnnesi10 Tgbnrbltt kotex ekstra uzun ultra gece aldım normal doğum benim doğumdan sonrası için şuan 5 paket 90 tane stok yaptım gratisten ama indirime girdikçe alicam yine
poyrazin_annesi28 Tgbnrbltt E bebekten 10 lu paket aldım 5 tanesi kullanıldı. Sezaryende zaten akşam üstü yürüttüler o gün kullandım. Diğer gün normal pede geçtim. Çok memnun kaldım tavsiye ederim
eylulmihrasmom Tgbnrbltt orkidin lohusa kilodunu kullandım sadece 2 gün kullandım ben tek paket yetti daha sonra normal gece pedi kullandım aşırı kanamam olmadı bu kişiden kişiye değişir ama bence. normal doğum yaptım
Aslanmommm Egeminannesi kotex ince oluyor hamilelikten önce hep kotex kullanırdım ama lohusayken biraz yoğun geliyormuş taşabilir kotex ten
Egeminannesi Aslanmommm bn dependden memnun kaldım ilk doğumda yine aldım ama çok kullanmamıştım kanamam fzla değildi yoğun
Aslanmommm Egeminannesi ben dependi şu yüzden kullanmak istemiyorum her lavanoya gittiğimde değiştirme isteği oluyor pedi günde 4 5 değiştirirdim adetliyken ama lohusalıkta ne sıklıkla çıkarım bilmiyorum
aysenur-16 poyrazin_annesi28 ay evet bende onu aldım ama daha kullanmadım haftaya doğumum var inşallah memnunmusunuz açıp baktım hoşuma gitti görünüşü fln iyi duruyor
poyrazin_annesi28 aysenur-16 Memnun kalmıştım yumuşacık zaten yine doğum yapsam yine onu alırım depend aşırı pahalı ve gereksiz. Hayırlısıyla sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi 🌸
acilicigkofte Ben depend aldım sezeryan oldu. M beden almışım küçük geldi. Kenarlardan kopartıp külodumun içine koydum o şekil çok rahat ettim. Bana bir paket gitti. Sonra uzun pede geçtim