FatSon9993 KuzeyinAnnesi10 geçmiyor zaten bir an önce son günlerim gelsin o doğum heyecanımı yaşarsam diyorum ☺️🤭
2prenses_masal-oyku Sibel24 119 dan iyidir 😂😂😂 ben bi an önce doğsun istiyorum 22 ye gelsem daha ne hemencecik geçiyo o günler 😁 ilk kızımda 90 dan sonra sanki 10 gün geçti doğuma gitmişim gibiydi 😂
ParlakN kadertugrul7 ya benimde son 2 gelmedi hala doktorum pazartesi günü suni sancıyla başlatalım dedi olmazsa sezeryan. Siz ne kadar beklemeyi düşünüyorsunuz
kadertugrul7 ParlakN bana kalsa hic beklemiycem ama tabiki bebek icinde benim içinde hangisi saglikliysa onu deniycem su an egzersiz ve sicak su deniyorum inşallah etki eder de beklemeye gerek kalmaz
_brcu88_ Mrv-95 canım biz 36+6 günlüğüz en son 35+4 te gitmiştim 2700 dü kilosu doktorum haftasina göre uyumlu gayet iyi demişti Perşembe son randevumuz var bakalım hayırlısı 29 unda doğuma gidicez Allah’ın izniyle 🥰