Kızlar dün 2 yaşındaki oglum sokak kedisi ile oynuyor elliyordu birden oglum çok sıkınca kedi ısırdı acıtıcak kadar deildi bebegim elini çekti ama hiç aglamadı ve bügünde hafif kızarıklık gördümm çok korkuyorum kuduz aşısımı olucak doktora götürmedim