sema_nur68 bende hiç hatırlamıyorum ben kontrol ettiğimde dikiş varmı yokmu anlamıyordum bile 10 gün sonra falan orası örülü gibj geldi bana jeralde daha dikişler düşmedi dedim, ondan bir kaç gün sonra doktora gittim bana dikislerimin düştüğünü kalanın iyileşmek üzere olduğunu söyledi yani kısaca diksiler düşmüş düzleşme asamasindaymis
Belli olmuyor genelde ama bazen baktığımızda hala var gibi gözüküyor ama meğer sadece dikiş izi yani, belki sizinde böyledir 🤷 oranın tekrar düz hale gelmesi biraz zaman aldı ama