CafersMom Kızlar çatlatma iğnesi olanlar iğnenin kaçıncı günü adet oldunuz? Kaçıncı günü olmazsak doktora gitmeliyiz bilgisi olan var mı
ozge671234 CafersMom CafersMom 3 kez klomen tedavisi oldum. 3ünde de çatlatma iğnesinden 19 gün sonra adet oldum.
CafersMom Gamzegll Salı gideyim o zaman canım . Gebelik yok ama aşırı sancılıyım yani 10 gündür ağrı çekiyorum:(
CafersMom Sedoliko Benim de 16. Gün salıya kadar bekleyim salı gideyim bu ay kist olmuş olabilir çok ağrı çektim
Gamzegll CafersMom o yumurtalıklarının gelişmesi ve çatlamasından kuzum belli olmaz ben öyle bir kaşık ağrısı ve adet sancısı çektim ki gecikince doktora gittim kist var herhalde adet olamadım ya ilaç yada adet söktürücü verdin diye bir gittim keseyi gördük
CafersMom Gamzegll Yaa çok güzel bir sürpriz olmuş canım❤️ Ben de adet olmuş gibiydim lekelenme oldu devamı gelmeyince test yapayım dedim negatif o yüzden hiç ihtimal vermedim ama bakalım hayırlısıyla benim de olur inşallah canım♥️♥️