Yaseminn2345 Yumurtlama olmuş ama bence çatlama henüz olmamış, bazen iki üç gün sürüyor. Benim de hamile kaldığım ay böyle olmuştu. Gulbaharazram
Aysnr11 Gulbaharazram Benim de hamile kaldığımda böyleydi 3 günü değerlendirdim çatlamayı da değerlendirdim şuan yumurtlama dönemindesiniz mutlaka değerlendirin inşallah tutar ☺️🌸
Gulbaharazram Yaseminn2345 a Yaseminn2345 Allahım ınşaallah nasıp eder . Dünü değerlendirdim . Ikı gun daha mı degerlendırmem lazm ?
Yaseminn2345 Yaseminn2345 geneld çift çizgi görünce üç gün pes peşe değerlendirin diyorlar eğer sperm sorunu yoksa. Siz çatlama görene kadar ve gördüğünüz aksama kadar değerlendirin. Bir de hamile kalmak için önerilen birkaç pozisyon var instagramda ovulasyon sayfalarında onlara da bakin
Gulbaharazram YncaY evet bırısı forumda demıstı kaynatıp suyunu ıcmek daha etkılı oluyor dıye onu deneyım ınşaallah
Busra5454b İyi akşamlar arkadaşlar yumurtlamadan sonra testim siliklesmesi çatladı diye düşündüm ama bir sonraki günler yaptıklarım da t çizgisine yakın çıkıyor sizce catlamamis olabilir mi