mrsyurdanur e bebek hello baby’den zıbın aldım fiyatı uygun baya güzel de ürünler. bir de trendyoldan bebedino diye bir markadan zıbın aldım çook memnun kaldım baya kaliteli. instagramdan da bestbabybutik diye bir mağazadan bir sürü şey aldım hastane çıkışı, alt üst takım vs. hepsinden çok memnun kaldım tavsiye ederim. zaten yasal faturalı sayfa