17+3 deyiz çift yumurta ani batma bıçak saplanması tarzı ağrılarım olurdu hep 2 gündür yok karnım arada bi sertleşiyor bir de bel ve kalça ağrım var yani o hep var yürürken ayağımı çekemiyorum yukarı herşey yolunda mıdır yoksa bi acile mi gidiversem kızlar geçen hafta cuma herşey yolundaydı kontrolümde