balkizim_06 Merhaba kızlr 26 haftalık hamileyim gögüslerimin ucu cıkıntılı degl içe gömük nasl cıkarabilirim. Hastanede çıkarıyorlarmış ama orda yapmak istemiyorum… siz nasl yaptnz fıkırlerınıze ihtiyaçım var
Miniminia balkizim_06 haftan ilerledikce kendiliginden çıkar diye düşünüyorum canım. Bir ihtimalde kendin masaj yapıp ardından ucunu çıkartabilirsin ama geri eski halini de alabilir. Süt doldukça çıkıyor bence
Hzzz balkizim_06 meme ucunu çıkarmak icin uygun bir zaman değil gebelikte göğüslerini uyarmaman gerekir.Onun disinda hic korkma emin ol o uçlar bir şekilde cıkıyor.Sana yokmus gibi geliyor olabilir.Sana tavsiyem lansinohun göğüs ucu cıkartici silikon pompası al emzirmeden önce o pompayı kullanıp bebegini emzirmeyi dene kolaylik sağlayacaktir
kadertugrul7 balkizim_06 ayni sorunu bende yaşadım emzirme öncesi göğüs pompasi ile biraz sağıp pompayi bekletiyordum ucu çıkıyordu öyle veriyordum bazende meme ucu kullaniyordum sonra sonra bebek tuttukca çıktı ama gogusumun biri hâlâ icine gömuk çıkmıyor inşallah sagim yapınca cikar