Yeay Benimde öle demişti doğum hastanesi bende senin gibi çok endişelendim ama sonra özele gittim o hemen gördü iki gün arayla bthc baktı sonra birde hemogram bakmıştı orda bir değer vardı o yüksel buna dış gebelik denemez demişti istersen aile hekimine git onlar yardımcı oluyolar tahlillere ben aile hekimi sonuçlarımla özele gittim doktorum ona göre yorum yaptı umarım içini biraz rahatlatmışımdır