sirineanne İçimize sinen isim bulmak zor birde her kafadan bir ses çıkıyor kararsız kaldık arkadaşlar
Hzzz sirineanne valla bende kızıma açelya ismini koymayı çok istemistim.Ama isim anlamlarına çok önem veren biriyim çok manasız hoş olmayan bir anlamı olduğu için tercih etmedim.Sizin için önemli değilse açelya çok naif bir isim
BirVeraAnnesi35 sirineanne kızımın adı da Vera🥰 oyüzden Vera diyorum çok güzel tepkiler geldi bu yaşına kadar ☺️
sirineanne Hzzz bende anlamlı bir isim olsun çok istiyorum Faraha daha sıcak bakıyorum o yüzden ama kaba diyorlar
Hzzz sirineanne gerçekten farahta kaba geliyor.Ama her isme saygım sonsuz tercih meselesi.Defne de çok kibar bir isim
sirineanne Hzzz defne de çok fazla kullanılıyor çevremde bile çok fazla var maalesef. Herkes saygılı olsa gerçekten keşke hemen bir dalga geçme soğutma peşindeler
Hzzz sirineanne hiç umursamadım gercekten dünyada hic bir isim yokki dalga gecilmesi biz bile kendimiz de yapıyoruz.Kafanı karıştırıyormus gibi olmayayım ama idil,leyna,bilge isimlerini de dusunebilirsin.Ama açelyada güzel🌸🥰🤭🤭🤭🤭🤭
2prenses_masal-oyku sirineanne bende öykü alya koyucam 🥰 ilk kızımın ismini duyan bi ton laf söylüyo ama demiyolar ki anası babası seçmiş ben susuyum demiyolar
sirineanne 2prenses_masal-oyku kesinlikle katılıyorum anne babası seçmiş başkasına bir şey düşmüyor ama konuşuyorlar maalesef
2prenses_masal-oyku sirineanne yaa bide ilki kızdı karnmdakide kız olunca budami kiz diyolar saçma bi şekilde sanki birlikte bakıp yetistircez 🤦🏻♀️
Slc sirineanne Vera çok istedim ve erknden söyledim istediğimi köpek adı dediler soğudum siz içinize sinen bir ismi eşiniz ve siz sevdysenz tammdr