Selam kızlar bu haftalarda uzun yolculuk yapan oldu mu,ben 2 hafta sonra istanbuldan Gaziantep’e otobüsle gidicm uçak yasagim var doğumum orda olucak.Otobusum 12 yerde durucak nerdeyse her indigim de lavaboya gidicm biraz adım aticamm ama yine de korkuyorm 17 saat surucek nerdeyse cnku,varis çorabı almayı düşünüyorum ödem olmasn diye.Sizlerden gidenler oldu mu byle uzun yolculuk yapan oldu mu acaba,doktora sorduğum da gidebilirsin 36.haftaya kadr diyor ama korkuyorm bir sorun olur mu diye