Tu5696 biz 11 Aydır deniyoruz aralıkta bir kimyasal gebeliğin oldu. Ben pcosluyum ve adetlerim aşırı düzensiz bir oluyorum bazen aylarca olmuyorum. En son 5 temmuzda oldum doktorum regl olursan tedaviye başlayacağız demişti hala regl olmayı bekliyorum eşimde iki gün önce doktora gitti spermiyogram testinde sperm sayısı düşük çıkmış. Varikoselde denilmiş . 2 hafta sonra tekrar spermiyogram testi yaptıracak. Ama normalde de ilk bir kaç ay içinde olmamasını normal kabul ediyorlar yumurtlama gününü tutturmamış olabilirsiniz. Birde ceviz badem muz çikolata gibi ürünler tüketmekte iyi geliyormuş.