ZumrasMom_ Bebelac Bebelac gold Sma optima Hipp organik Aptamil (gaz yaptığı söylendiği için tercih etmek istemiyorum aslında) Doğacak olan bebeğim için hangisini tercih etmeliyim.
Tugbakara ZumrasMom_ ben hepsini kullandim ama hepsinde kusuyordu taki sadece APTAMİL AR KUSTURMAMİSTİ eczanede satiliyor
S_B6606 ZumrasMom_ ben aptamil kullandim en basta cok gaz yapti bebelac a gectim huc sorun yasamadim tabi once bi deneyin hangisi iyi geliyo diye bebekten bebege degisiyo
Zeynepikranur ZumrasMom_ önce aptamil aldım çok gaz yaptı sonra sma optıpro oda gaz yaptı daha sonra bebelac onuda sevmedı malesef oğlum sımdı sma comfort kullanıyorum tavsıye uzerıne sımdılık bı sıkıntımız yok gibi sende dene istersen