Aysll33 Ben de 6. Ayımdan sonra kan sulandırıcı iğne kullanacakmışım, ecopirin kullanıyordum, onu bırakıp iğneye döneceğiz, iğneyi kendiniz yapabiliyor musunuz, çok yakıyor mu, ben iğne yapılırken bakamayan biri olarak kan sulandırıcı iğneyi kendim nasıl vuracağım bilmiyorum 😄