Aygn Kızlar 13+4 haftalığız karnım gayet iyiydi bugün ablam biraz düşmüş dedi birşey olur mu neden olur bu korktum bebegime birşey olmaz demi
Selale_bati Aygn 13 haftada gobek cikmasi icin sizin 40 kilo civari olmankz gerekiyor bence 33 haftaligim gobegim en bastan beri asagida daha cok cikmadi yukari
Minikheyecan Ablan öyle dedi diye düştü mü sence belki o yanlıs gözlemledi? 13 haftada zaten göbek cok cıkmazki nasıl olmuşta teşhis koymuş:/
Aygn Minikheyecan canm benm erken cıktı var yani göbeğim onlar yaşadığı için hamileliklerinde ondan öyle dedi eşime sordum eşimde biraz aşağı da dedi
Yesim_Ercan Aygn hayir benege bisi olmaz ama senin karnin cok agrir bende oyle yasiyodum cok agri cekiyordum
Aygn Hilgl canm benm ikiz gebelikti erken cıktı sonra bebegimin birini kaybettim ben insan anlar yani saçmalayacak değilim burada korkmasam sormazdim
mceren Aygn sıkıntı olacak birşey değil rahim ağzı uzunluğunuz vs bir sıkıntı yoksa Sıkıntı yaratacak birşey değil bünyeyle alakalı bir durum