Ben de 38+6 yım. Gece aynı şekilde sancım başlamıştı sabah 6 gibi falan da baya yoğundu ama şimdi hafifledi sanki . Ben o kadar çok panikliyorum ki geçen eşim laf etti bana sürekli hastaneye gidiyoruz sancı çıkmıyor diye . Doktorum da sürekli gelme dayanmayacak gibi olursan gel dedi :( ama sabredemiyorum . Doğsun artık