Merhaba. Ben şüan 16 haftalk hamileym. Doktorum vitamin falan yazmadı. 3 aya kadar fol turşusu . 14 hafta ya kadar dufaston(bir keresinde duwukum olmuşdu 6 haftalk). Şimdi sadəcə kardiomagnil 75ml tebletn iciyorum(kanmda biraz pihtilasmam var). Ondan başka hiç bir sıkınti yok. Testlərmde normal cikdi. Agrim falan da olmuyor.
Vitamin içmək cokmu önəmli yoksa icilmesede olurmu.