Ay3 Merhaba hanimlar, 16 haftalik hamileyim, yavaştan karnim büyümeye basladi. Çalışıyorum da is yeri ve ev icin rahat pantolon önerisi olan var mi , dış giyim için tabi üst kiyafet de lazim olacak
Zehross03 Ay3 waikide var pantolon en iyi ama ben çok beğenmedim aldım boşuna kullanamadım hiç hep taytla geçiyor hele sizin kışa denk geldiği için tayt daha kullanışlı olur bol kazaklar ve tayt 😍
smnbr Ay3 E bebek hamile reyonunda ribana pantolon bulup onu aldım. Bi de yine beli geniş olan pamuklu siyah etek var ondan da aldım. Trendyolda kışlık triko elbiseler var. Hamileler de kullanıyor çünkü esniyor.
Kahverengi Ay3 defacto hamile kotlarıda çok güzel ilk hamileliğimde kullanmıştım şimdi tekrar kullamıcam hiç birşey olmadı hala taş gibi 😊