Yasanixxxx erkek yada kız evladın hayırlısı gelsin ha gönülden istersin dua edersin Rabbim nasip eder o ayrı mesele benimde ilk çocuğum erkek oldu ikincisini ağlaya yalvara dua ede gönülden isteye isteye Rabbim kız nasip etti hayalimdeki olanda ikincisinin kız olmasıydı zaten elhamdülillah verdi kızımdan sonra tekrar hamile kaldım tek bebek beklerken Rabbim çifte mutluluk yaşattı ikiz bebeklere hamile kalmışım onların cinsiyetini tabiki eşimle hiç bir zaman erkek yada kız olarak düşünmedik fakat eşim kendi icinde gönlünden geçirerek ilk oğlumun yanına birbirlerine hep destek çıkacak bı tane daha olursa erkek evlat olsun demiş fakat benim tabiki haberim yoktu bunu içinden geçirmiş sadece ama kız olsaydı da bizim evladimizdi Allah demekki diyorum gönlüne göre vermis ki bir beklerken iki tane daha erkek bebeğim oldu şuanda 4 tane evladım var 3 tanesi erkek 1 tanesi kız Allah tek dedirtmesin kızım tek kaldı ama nasip kısmet kız olacağını bilsem tekrar bebek sahibi olmak tabiki isterdim ama bilemem o yüzden başkada çocuk düşünmüyorum tekrardan gebe kalsam bir daha ikiz üçüz bebegim olur diye korkuyor ve cesaret edemiyorum 🙈 sizde üzülmeyin bence belki bir daha düşünür iseniz Rabbim o zaman nasip edebilir evlat evlattir kız oğlan sadece sağlıklı olması önemli