Merhaba kızlar bugün Mardin’de detaylı ultrasona girdim benek ters pozisyondaydı hiçbir şey tam net değildi bebeğin kalp odacıklarının birini göremedi ama pozisyondan da kaynaklı olabilir dedi fetal eko yaptırmamı istedi hiçbir yerde yapmıyor neredeyse.Diyarbakır Dicle üniversitesini aradım onlarda randevuyu çok geç veriyor ne yapmam gerekiyor bilemedim başına böyle bir şey gelen var mı?