O ne saçmalık daha 6 haftalıksın çok erken o zamanla yukarı çıkar, benimde 18. Haftada dediler bebeğin eşi rahim ağzını tamamen kapatmış 25. Haftadayım hâlâ aynı…. Hemen üzülme başka doktorada git daha çok çok yolun başındasın o yüzden çıkma ihtimali çok yüksek