Eminekrem42 bacağını acmiyo saklıyorsa genelde kız olur diyolar ama ben kiz diyip sekizinci ayinda erkek doguracgini öğrenen gordm saklasada bazen kız çıkıyor inanın bende öğrenemedim 14 haftamda kiza bensiyo dedi önünde kordon vardi bacakları kapaliydi 15 de gittim bi tahmin yapamam hareket halinde ama gözükmüyor dedi bende bekliyorm kafam corba