Hilal9608 Kızlar bugün 40+0 olduk ama ne gelen var ne giden. Doğum başlaması için yok mu bir bildiğiniz ? Sizde durumlar ne ? Sıkıldım artık beklemekten. 🤰🙄
G12s_18 40+5 te vajinadan fitil ile doğurmuştum bence kendi sancım dan daha kolay oldu 2 saat sancı çektim ve doğdu kızım 😍
Cgdem123 G12s_18 Fitil dedikleri suni sancı mi ? Pazartesi günü yatış yapilcak acilmam yok suni sancı veririz dediler 40+4 oluyorum