Slc normalde şekerim yok gebelik şekeri bendeki.Hamilelikte karından değil kol ve baldırdan yapıyorsunuz.Hiç bir zarari yok kullanmanin aksine faydasi var.İnsülin hormonu olmazsa eğer şeker ve olumsuz etkileri bebeğe geciyor ama insilun kullandigimiz için sadece plesentada kalarak bebege gecmesini engelliyor yani bir perde görevi görüyor