Zlyh3057 Kızlar gebelikte tansiyonu yüksek olup düşmeyen var mı, ben o kadar hap kullanmama rağmen düşmüyor, sabit kalıyor, kullandığınız ilaçlar dozları neler
Zlyh3057 Alfametten günde 6 tane, norvasc 5 mg 1 tane alıyorum, şimdi doktorum düşmüyor diye vasoxen 5 mg bir tane kullan dedi, ben çok endişeliyim doktorlar bizden daha iyi biliyor ama çok hap kullanmak beni endişelendiriyor