Duyguanneoluyor suyum gelene kadar her gelen akıntıyı suyum geldi sanıp hastaneye giden biri olarak cevaplıyım😄 en büyük takımtımdı suyummu geldi sızıntımı yapıyo ya bebek susuz kalırsa😄 3 kere hastaneye gittim çok akıntım vardı bildiğin şıp şıp damlıyodu o bile suyum değilmiş düşün😄 ama doğum sancılarımın başladığı gece hafif kanla berabe rgelen yoğun akıntım vardı o zaman anladm geliyo heralde diye. Hastaneye gittim hastanede doktorum muayine ederken patladı kesesi. Öyle geldi suyumm