Kızlar hareket etmiyor bu bebek normalde saatleri vardı hep o saatlerde hareket ediyordu ama dün geceden beri dikkat ediyorum eskisi gibi değil daha önce canımı çok acıtıyordu şimdi çok hafif vururuyor sabah hissettim en son saat 9 da ondan sonra hiç hissetmedim öyle lanetli bir ilçede yaşıyorum kadın doğum doktor yok acili de bakmıyor en yakın kadı doğum 3 saat uzakta arabayla oda otobüsle 4 saat ne yapayım gideyim mi hastaneye yoksa normal mi ?