Demetgd benim doktorum bana sağlıklı bebekse naparsan yap düşmez sağlıksız bebek tutunmaz düşer o yüzden düşük korkusunu kafandan sil demişti içimi rahatlatmisti her gittiğimde çok Şükür Rabbime 30+0 olduk bugün 🌸 sizde kafanıza takıp stres yapmayın hiç bebeğinle konuş onu hisset annesi 👶ve her anın tadını çıkarın ben nasıl gecicek 40 hafta nasıl biticek diyodum öğrendiğimde daha dün gibi ama şuan 30 haftamız geçmiş bile çok çabuk gecmiyomus aslında biraz sıkıntı biraz korku biraz stres oluyo ister istemez ama çok güzel bı duygu bunu doya doya yaşayın Rabbim sağlıklı hayırlı kolay bı şekilde kucağına almanı nasip etsin ❤️❤️