Eda_krnlk Kızlar 38 haftaligim dün gece kanamam oldu ama hemen hastaneye gittim nts az bsy ağrı gördüler açılma yok dediler şimdide bir iki damla leke gelmiş başına gelen var mı 🤦
AsyaCngz55 Eda_krnlk henüz tecrübem yok ama yakınımın kanaması 1 hafta önce gelmişti. Sanırım kanama net bir zaman göstergesi değil. Akşam suyu geldi ertesi gün öğlen doğum yaptı.
kadertugrul7 Eda_krnlk nişanınız gelmiş bazen geldiği gün doğum oluyor bazende günler sonra ama siz yinede takipte kalın nolur nolmaz