21 çok normal bu haftalarda çoğu insan yeni hissetmeye başlıyor. Ben 27-28 arası hiç hareket hissetmediğim zamanları hatırlıyorum korkar doktora giderdim gece gündüz. Ama çok normalmiş benim bebeğim anne karnında çok sakindi doğdu 2 yaşında hala çok sakin bir çocuk