ozgeylmz61 bende 39+4 oldum bugün erkek bebişim geçen hafta gittiğimde hiç açılmam yoktu eğer açılma olmazsa suni vermem hiç etkili olmaz dedi eve geldim hurma yemeye başladım papatya ve böğürtlen yaprağı çayı içiyorum birde perineye zeytinyağı uyguluyorum bugün kontrolüm vardı sezeryana alıcak diye korkuyla gittim bi baktık açılmam 2cm olmuş doktorum devam et bu şekilde kendiliğinden gelirse gel olmazsa salı günü suni veririm normal yaparız dedi 😍